Post pubertálne hlúposti

27. apríla 2016, ferko, Nezaradené

Povedala si mi.  Strč prst skrz krk a ľúbiť nezabudni.

Nuž , hľadím do tvojich studní a kladiem si tú náležitú otázku.

Keď strčím prst skrz tvoj krásny krk,  budeš ma i ty  stále ľúbiť ?

 

Dve oči.  Pre koho ?

A čo ťa do toho.

Dve ruky, dve nôžky a vodopád vlasov pre koho… pre koho ?

Myslíš,že pre teba ?

Pre mňa.

Tebe ich  netreba .

A ty si len jedna ?

Aká som, taká som, ale hneď neplačem.

Ako, ty neplačeš ?

No, niekedy…,veď vieš…

Nie, veď ťa nepoznám

(Naozaj, je to klam, ani ma nepozná.)

Aká si nervózna, akási  nervózna….

A vieš,čo je to dúha ?  Aké poznáš vzorce ? A máš vôbec  rád básne ?

Dúha, to je krásne ,vzorec poznám jeden, z neho vzniká túha.

Ty si ale čudný, Pozri tam je dáka…

Dievčina, viem, čaká….

Tak prečo ku nej nejdeš ?

Vari ty to nevieš…..?