Založ si blog

Deň kmínov

Deň zlodejov, tak som chcel pôvodne nazvať tento príspevok, potom som si uvedomil, že sa to nehodí, lebo máme napr. deň armády,deň matiek, deň narcisov, deň mlieka a všetko sú to pekné, dobré a užitočné subjekty, tak aspoň sa zasmejeme, nech je to deň kmínov. Posúďte sami. Ráno, len čo som sa prebudil a naraňajkoval,. siahol som do vrecka nohavíc a zistil som, že mi chýbajú drobné mince, ktoré som mal odložené na cigarety a noviny.. Iste „úradovala“ manželka, ktorá mi  odkladala  večer nohavice, pomyslel som si…Predsa len nejaké  „centíky“ na noviny som našiel a začítal som sa do bulvárneho denníka, ktorý písal na prvých stranách o daňových zlodejoch, ktorí v Paname prali peniaze a boli aj zo Slovenska.. Potom som sa vybral do veľkého obchodného domu, ktorý láka zákazníkov na víkendové zľavy. Pri jednom z regálov stála pani a nadávala obchodníkom do zlodejov, Vyšlo najavo, že tovar, ktorý si chcela kúpiť, bol akože v akcií, s víkendovou zľavou, hoci  podľa nej ešte pred mesiacom mal  o dvadsať  centov nižšiu cenu, i keď vtedy  nebola vyhlásená ako akciová.  Márne som jej vysvetľoval, že to je marketingový ťah obchodníkov z veľkého reťazca.a nie zlodejina. Cestou späť  som sa ešte zastavil u kamaráta, ktorý ma už pri dverách   privítal slovami: „predstav si, idem ráno do garáže a  bol vylomený zámok. ,Ešte že som včera odviezol auto do servisu“ . .. Ľutoval som ho a cestou domov som stretol niekoľko bezdomovcov, tak som si pomyslel, že horšie  sú na tom  tí chudáci, ktorých niekto okradol o všetko a zostali na ulici…. Doma som zistil, že nám chýba ešte niekoľko vecí k nedeľnému obedu . Ešteže bola sobota a obchod s potravinami  nemám ďaleko.  Ba dokonca mám  v blízkosti hneď pekáreň  s čerstvým chlebom a  samoobsluhu s  potravinami.. Tak som sa najskôr vybral do pekárne ,kde som si kúpil čerstvý chlebík a s ním som odišiel do samoobsluhy po nejaké minerálky.  Igelitku  som si položil na odkladací stolík ,nepovažoval som za nutné vložiť ju do  boxu, ktorý sa dá zamknúť . A to bola zrejme chyba, lebo keď som odišiel s minerálkami od pokladne, zistil som, že moja igelitka s chlebíkom je preč.  Keď som to oznámil pokladníčke,len konštatovala, že tu pred chvíľou  boli bezdomovci kupovať čučo.  Možno , že ich ešte nájdem sedieť na lavičke pred obchodom. Áno sedeli tam,, ale dokazovať im, že majú igelitku s mojím chlebíkom som vôbec nemal  chuť.  Veď boli možno hladní,,. a čo ak sa raz ocitnem aj ja medzi nimi. Jeden nikdy nevie,,,S  takýmito myšlienkami som vkročil do vchodu nášho paneláku, kde na mňa volal sused. Vraj, či som náhodou nevidel niekoho  s bicyklom vychádzať z vchodu.von.Jeho zať si tam položil na chvíľu bicykel, aj ho zamkol, ale než sa vrátil poň, už ho nebolo. … Večer som si  zapol televízor, v televíznych novinách na nemenovanej komerčnej TV  bola hlavná téma o zlodejoch vo vládnej koalícií a slovo mal jeden prostoduchý poslanec z opozície. . Mal som toho už po krk  a  iste uznáte, keď v televízií zahlásili , že hlavným filmom sobotňajšieho večera bude akčná komédia Zlodeji a vydieračky, nedalo sa zaspať. Ešte že ten film bol americko-anglickej produkcie a nie slovenský.

 

Pravda je vrtkavá aj na Slovensku

18.04.2023

Novinári na Slovensku sú vraj slobodní a základom tejto ich slobody a demokracie je v žurnalistike pravda a nič len pravda. Pre pravdu sa u nás dokonca žurnalisti strieľajú. USA, ktoré sa vyhlasujú za raj demokracie a najslobodnejšiu spoločnosť na svete už neraz dokázali, že nemajú v láske žurnalistickú pravdu. No nie doslova všetci, len ich vládna garnitúra. A my na [...]

Môžu financovať celý rok 200 migrantov

12.11.2022

Práve som videl v televízii ako protestujú v Kútoch občania proti migračnému táboru. Pripravení boli kukláči a ozbrojení policajti zasahovali slzotvorným plynom. Hordy policajtov, ktorí mohli radšej strážiť hranice s Maďarskom sa zastrájali na hŕstku obyvateľov bezvýznamných Kútov. Prehovorilo tu do televíznej kamery niekoľko žien a mužov, Boli v tom iste aj emócie, [...]

Každá miera trpezlivosti má svoj strop

25.04.2022

Myslím si, že každá miera trpezlivosti má svoj strop a posledné dni mi to potvrdzujú. Napríklad dnes som si prečítal, že vo Zvolene vodič na autobusovej linke kde sa viezli tri Ukrajinky im nemiestne nadával a aj keď dobre nerozumeli, vedeli, že terčom jeho rozhorčenia sú práve ony. Spolucestujúci sa len usmievali… Ukrajinky sa následne sťažovali a dopravný podnik sa [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 54327x
Priemerná čítanosť článkov: 2469x

Autor blogu

Kategórie